Դիպլոմային նախագիծ «Շրջազգեստի ձևավորում»

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ
Հեղինակ`Սահակյան Գոհար
Թեմա՝ «Շրջազգեստի ձևավորում»
Ղեկավար`Մերի Խանջյան, դասավանդող
Ք. Երևան 2020թ

Ներածություն

Դիպլոմային նախագծի թեման է՝ «Շրջազգեստի ձևավորում»: Շրջազգեստի համար ընտրել եմ վիլյուրից գործվածք: Շրջազգեստը կարելու  համար օգտագործել եմ 1 մ 50 սմ վիլյուր տեսակի գործվածք: Սկզբում էսքիզավորել եմ շրջազգեստի նախնական տարբերակը այնուհետև ստացել եմ ձևման ձևանները, ձևելուց հետո բլանդել եմ և կարի մեքենաներով կարել եմ:

Բովանդակություն(ներածություն, գործվածքի մասին ինֆորմացի, շրջազգեստի մասին ինֆորմացի, մեքենաների մասին տեղեկություն, ամփոփում)

Շրջազգեստ կամ զգեստ
Զգեստը կանացի հագուստի մի տեսակ է, որը կազմված է վերնազգեստից և փեշից:  Լինում են տարբեր երկարության: Լինում են տարբեր ուրվագծի՝ ուղիղ, լայնացող, նեղացող, կտրվածքով:
Լինում են երեկոյան, ամենօրյա, կոկտելային, հարսանեկան և այլն:Զգեստը առաջացել  է շատ վաղուց: Նախկինում զգեստ էր կոչվում կաֆտան, սյուրտուկը, նույնիսկ անրավարտիքը: Կնոջ զգեստապահարանի անբաժանելի մասնիկ է կազմում սև փոքրիկ զգեստը:

Janome ֆիրմայի մասնագիտացված կարի մեքենա

Janome կարի մեքենան աշխարհում ճանաչված բրենդ է, ընդլայնված է ավելի քան 100 երկրներում: Այն ճապոնական արտադրության է: Կան տարբեր մոդելների, կարատեսակների:

թելանիշղթայականկարտվողկարիմեքենա

Կարի մեքենան կատարում է գործվածքի եզրերը մաքրակարելու գործողությունը: Պահպանում է գործվածքը հլիզվելուց:

 

 

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы